Aktivitet i Malmö för företag och vänner
En garanterat annorlunda upplevelse
Förbered er på aktiviteter i nio olika rum med allt från övningar i precision – Vad sägs om ett gigantiskt flipperspel? – till praktiska och kluriga uppdrag som måste lösas i lag. Ett levande spel som får adrenalinet att pumpa helt enkelt. Tanken är att vara en plats för både teambuilding och nöje. Har ni tur (eller otur?) får ni lära känna helt nya sidor hos varandra.
En runda i spelet tar ca 60 minuter och ni tävlar i team om 3-6 personer. Kollegor & kompisgäng som vill göra en kul aktivitet tillsammans är varmt välkomna. Aktiviteten är perfekt under en afterwork innan middagen eller under ett break på er konferens. Kickstarta utekvällen eller använd Teamtastic som en icebreaker på möhippan & svensexan.
Game´s on!
010-30 33 450
info@teamtastic.se
Kontakta oss för frågor och bokning av vår aktivitet. Vi finns på Hamngatan 5, precis vid Stortorget intill Malmö Centralstation.
Rolig aktivitet och teambuilding, mitt i Malmö
Tänk dig att du stiger in i ett videospel med 9 unika aktiviteter. I varje uppdrag kommer du och ditt lag att jobba tillsammans för att lösa uppgiften på bästa möjliga sätt.
Ni har 5 minuter och 1 försök i varje rum, så snabbtänkthet och en effektiv strategi är en fördel. Alla lag roterar och gör alla 9 "missions" med en kort paus mellan varje övning.
Beroende på hur ni löser uppdraget kommer ert lag att nå en level mellan 0-10. När ni har passerat alla 9 uppdrag kommer ni att få reda på er slutgiltiga team factor som ni tävlar med mot övriga lag.
Priser måndag-fredag
TEAMBUILDING • 90 MINUTER
395 SEK ex moms pp (494 SEK inkl moms)
1 runda i spelet, personlig introduktion, peptalk & ingående statistik. Perfekt för företagsevent!
THE TAKE OVER•120 MINUTER
18.000 SEK ex moms
Vi erbjuder gärna företag ensamrätt till Teamtastic. Då låser vi stället för andra så ni kan härja fritt, och ni har vår odelade uppmärksamhet! Ett oslagbart sätt att svetsa samman hela teamet. Dryck går att beställa i baren för extra energi och tillägg som wraps går att ordna vid beställning (glöm inte att uppge allergier vid beställning) för ytterligare festhöjare! Perfekt företagsaktivitet för den lite större gruppen. Vi har kapacitet för 54 personer. Kontakta oss för mer information kring upplägget.
Priser lördagar
SATURDAY FUN• 90 MINUTES
395 SEK pp
Inkluderar 1 runda i spelet och kortfattad statistik. Perfekt för kompisgäng som vill göra en rolig aktivitet ihop! Gäller enbart lördagar.
FAQ | Inför er aktivitet på Teamtastic Malmö
Okey, nu har ni bokat en aktivitet hos oss. Vad händer nu?
Du kommer säkerligen att få en del frågor från de du bjudit in. Här försöker vi sprida ljus över de vanligaste funderingarna våra gäster har.
Vilka kläder kan jag ha på mig under aktiviteten?
Vi rekommenderar att ha “vanliga” kläder, men att ni undviker för varma plagg. Det är inte fysiska uppdrag, men adrenalinet kommer att pumpa under en timmes tid.
Hur tar vi oss till er?
Vi finns mittemot Malmö C, vid Stortorget i Malmö. Med andra ord är det smidigare att ta sig till oss kollektivt, till fots eller med cykel. Kommer ni med bil rekommenderar vi P-huset vid Bagers Plats intill stationen.
Vi har med gäster från utlandet, funkar det?
Jadå, det går hur bra som helst! Vårt koncept är anpassat för en internationell publik så all info finns på engelska
Hur lång tid tar aktiviteten?
Själva aktiviteten tar ungefär en timme, men räkna med att ni är hos oss ca 1,5 timme. Det kan variera lite beroende på hur många ni är.
Kan man köpa dryck eller mat hos er?
Man kan alltid köpa läsk och vatten hos oss. Vid bokning av “The Take over” kan vi även öppna baren och ni kan med fördel förbeställa goda wraps som tilltugg. Glöm inte att uppge allergier vid beställning.
Har man en fördel av att ha besökt Teamtastic innan?
Man har en liten fördel då man vet vad aktiviteten går ut på, men variationen i våra kluriga uppdrag är enorm så kan ni inte memorera ca 500 frågor så kommer ni att bli utmanade även vid nästa besök. Och vad gäller de praktiska uppdragen så är de alltid lika utmanande (fråga oss som jobbar här, vi vet!)